wtorek, 21 czerwca 2011

Czaję się już na Kolekcję Marynarską!

Jeszcze tylko kilka dni i 1 lipca! ...Wtedy właśnie wchodzi nowa długo wyczekiwana przeze mnie kolekcja Essence. Jest to chyba najbardziej ciekawa jak dla mnie propozycja tej marki, wręcz idealna na wakacje.
W kolekcji mamy:
-podwójne cienie do powiek o kremowej konsystencji
-kredka do oczu w trzech wariantach kolorystycznych
-kremowe i lśniące pomadki
-transparentny puder sypk
-lakiery do paznokci
-podwójny pędzelek.


Najbardziej czekam na pomadkiii! W pięknych opakowaniach przypominających te Mac'owe, czerwona już na zdjęciu mnie urzekła, wgl. cała kolekcja utrzymana jest trochę w stylu lat 50'tych, mnie to jak najbardziej odpowiada :)



A i jeszcze jedna jak dla mnie wspaniała wiadomość...
Mam pierwszego obserwatora!!!! ;)))))
Cieszę się niezmiernie i dziękuję :)



4 komentarze:

  1. heh, ten pierwszy obserwator to chyba ja :)
    też czekam na tą limitowankę, najbardziej na pędzelek i puder, chociaż te pomadki też kuszą;p

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak to Ty, cieszę się bardzo ;) ja już 1-go lipca nawiedze najbliższe centrum handlowe i naturę i zobacze całą kolekcję i pewnie coś kupię,mam nadzieję przynajmniej, bo na moim stoisku z essence zwykle wszytko jest przebrane ;) jak coś to dam notkę na blogu ;)) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię essence, i nawet nie wiedziałam, ze wchodzi nowa seria.... chyba się skuszę na ten puder transparentny.
    P.s. Całkiem fajnie zapowiada się ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już niedługo postaram się zrobić recenzję tej kolekcji,a ja chyba skuszę się na szminki i pędzelek no może puder też ;) pozdrawiam i zapraszam do zaglądania na bloga ;))

    OdpowiedzUsuń